پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118034
بسيج با استعانت از فرامين رهبر معظم انقلاب در عرصه فرهنگ نيز مثل هميشه پيش قدم خواهد بود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2216

 

 

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرمانده سپاه ناحيه فارسان در اين مجمع با گراميداشت هفته قوه قضاييه و ياد و خاطره شهداي هفتم تير، گفت: ما مفتخر به سلحشوري رزمندگاني هستيم که در 8 سال دفاع مقدس جانانه و با از خودگذشتگي غير قابل وصفي به جهاد  و مبارزه پرداختند ولي امروز با توجه به رويکرد خصمانه  نرم افزاري دشمن مبني بر تهاجم فرهنگي انتظار مي رود بسيجيان مثل هميشه با استعانت از فرامين رهبر معظم انقلاب يک بار ديگر در عرصه فرهنگ نيز  با تمام توان به مبارزه و جهاد واقعي بپردازند.

ww 1

سرهنگ پاسدار ايرج پسند، هدف از تشکيل مجمع بسيج شهرستاني را اين چنين عنوان کرد: بحث و تبادل نظر پيرامون مسائل مختلف فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و ديگر مطالبات شهرستاني و ارائه راهکارهاي مؤثر جهت اجراي بهتر اقدامات لازم بويژه در حلقه هاي صالحين، حفظ و صيانت از انقلاب و اهداف پييش روي آن، تشکيل اتاق هاي فکر و تهييه سند چشم انداز فکري در سطح شهرستان و در اختيار قرار دادن آن به مسئولين مربوطه.

وي، در بخش ديگري از سخنان خود به آسيب ها و اثرات مخرب ماهواره يا بهتر بگوييم دجال واره اشاره کرد و گفت: از ديگر وظايف اين مجمع اجراي اقدامات ايجابي، هوشمندانه و روشنگرايانه در برخورد با اين معضل اجتماعي و فرهنگي است.

ww 2

 وي، از آحاد بسيجيان خواست تا در اين زمينه نيز با همکاري ديگر مسئولين به فعاليت بپردازند و در بصيرت افزايي و آگاهسازي آحاد جامعه نسبت به مضرات ماهواره به ايفاي نقش بپردازند.

ww 4 copy

گفتني است اين مجمع داراي هيات رئيسه، دبير و شش کارگروه مي باشد که در پايان، اين کارگروه ها تشکيل و به بحث و هم انديشي  در خصوص مطالبات شهرستاني و ديگر مسائل ياد شده پرداختند.

 

ww 3

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html